fredag den 11. oktober 2013

Hokus pokus og andet fra godteposen ...

 Min Dear Jane lærer Jane havde dette stykke stof med og vise os kursister. Her er blokkene trykt på stoffet.... Unægtelig noget hurtigere, men ikke så hyggeligt som originalen ...
 Oliver vil vise et triks han kan lave med chokolade.... Han ville helst ha brugt et retangulært stykke ...
 Et stykke bliver lagt til side ...
 Noget bliver rykket lidt ...
 Noget bliver flyttet ...
 .... firkantet igen, men der ligger en terne chokolade ....
Stor mystik, som vi spiste os ud af ...
 Så skulle han lige lave lidt lektier, det gik nemmere da John kom med grøntsagsskuffen, som er fyldt med chokolade ...
 Mormordagshygge med Gaia og Falke .... John forklare de 2 små om folkene i Qatar og om hvordan mændende går klædt.
Oliver og Noah er nemlig på vej på ferie til Qatar ...
 Søskendekærlighed ....
 Min dejlige søde veninde Anne-Mette, ved John er glad for fugle og så kom det søde menneske med disse fine fugleservietter til ham ....
 Endelig fik jeg dette hjerte + 3 andre syet færdige. Det er til min søn og svigerdatter. Jeg har lavet dem et juletræstæppe sidste år, med de samme hjerter på....
 Jeg har ikke fået syet så meget på min Dear Jane... Men skal snart være passagerer på en længere køretur, så der vil jeg gerne ha dem til ...
 endnu en Dear Jane der mangler lidt sting ...
 Min Jane taske ...... Tasken lavede jeg på et kursus hos Morten Kyndbøl i Odense .... Jane er underviser og en meget dejlig en af slagsen ....... Hende må man sende SMS, mail eller ringe til, når man har problemer, dejligt hvis man er gået i stå ....
 Indeni er der 4 lommer + en snøre til at lukke lidt med ...
Sådan ser den ud fra en anden vinkel......

















Så er Oliver og Noah kommet til Qatar og nyder de 30 grader der er og nyder at opholde sig i poolen ....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sent om aftenen bliver der også badet ....
 Kunne godt bruge en lun pool og ikke et koldt og blæsende Svendborgsund ....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar