fredag den 5. april 2013

Maratonsydag og Børnebørn ....

Birthe har været på besøg og vi har haft en dejlig lang sydag ... Her ligger hendes flotte babytæppe til barnebarnet der kommer til slut juni ....

John havde været ude og kom og kølede Birthe af med en snebold ...

Dejligt at kunne gemme sig bag cameraet. det har John respekt for, så ingen suler til mig ....

Et tæppe til et barn på et grønlandsk børnehjem ....

Et magen til, næsten. Tænkte at hvis der nu var et søskende par eller tvillinger ....

Sus havde næsten selv tilbudt at lave mad til os, når vi nu skulle sy hele dagen og ikke bruge tid i køkkenet ... Her sidder John og Philip og pjatter ...

Sjovt havde vi det ihvertfald og det tog lidt længere tid at komme hjem end beregnet ...

I dag har jeg kørt Sus til Hornbæk. Hun skulle hente Falke og Gaia hjem efter deres ferie i Norge ... Mormor skulle lige se Falkes fine trillebør ....

Vand til mudderkager ad libitum .... Gaia: Jeg må godt for far (altså tage vand), det har han sagt for lang tid siden og nu har han glemt det......

Terasse og legeplads for børnene. Her er også god mulighed for at bage mudderkager ...

På hjemvejen fik Gaia lov at spille på min iPhone. Noget jeg ellers ikke synes så godt om......

Falke så film på sin mors iPhone og var lige ved at falde i søvn ....

Hjemme igen, var der kommet pakke til mig. Jeg havde vundet denne lækre kurv i en fødselsdagskonkurrence hos Stjernestoffer ......

6 flotte stykker stof til en forårs ting .....

2 charm pack. En med påskemotiver og tænk, jeg vidste slet ikke det lige var dem jeg manglede og en med børnestoffer, hvilket passer fint, da jeg skal være farmor til juli ....

En sjov nålepude/træ, en sugekop til at holde på linialer og et brev nåle ....

Linial, knappenåle og mønster til Friendship Star. der var også en sjov ting med, måske et fingerbøl? det er den lilla en der er foran på billedet ...

En "Sweetheart Rose Maker" til at lave roser med. Den kunne meget vel være rigtig god til den lille ny der kommer og mon ikke Gaia også ville synes det er fint med roser på en bluse .... En ret generøs pakke fra Heidi der ejer Stjernestoffer ... Tusinde tak for de dejlige stoffer og de andre dejlige ting i hjertekurven ....
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar