søndag den 4. november 2012

Weekend patchworkkursus ...

Så er endnu en weekend gået med patchworkkursus. Her er et af de smukkeste tæpper jeg længe har set ....

Søde piger hjælper med at ri lagene sammen... Kurset her er desværrer kun en gang om året. Alle er så hjælpsomme og meget meget venlige ...

Marianne har lavet denne søde toiletpung, den er freestile quiltet ....

Marianne er også mester for denne Dresden Plate .....

Et halvt juletræstæppe til min søn Jacob. det var før det for alvor begyndte at drille. Men efter at jeg var begyndt at pille op, jeg havde vendt nogle af stofferne på vrangen. det er balistoffer det er syet af og de kan være svære at se ret og vrang på. Måske ikke så svært at se når der er guld på den ene side ....

Så er det da godt vi har Kirsten i køkkenet, hun sørger for vi ikke går kolde... Her er det formiddagskaffen med lun kage til ....

Frokosten er et kapitel for sig. Syr man ikke patchwork er maden en anden god grund til at komme til kurset på ....

Her er vores lokale, meget god plads til alle. Hver person har et helt bord og der er 2 kæmpestore borde til at arbejde på...

Her er der ikke langt fra at juletræstæppet er færdigt ...

Eftermiddagskaffe med mazarinkage til, selvfølge hjemmebagt og frisk fra ovnen ...

Nannas babytæppe. Til hendes egen baby der er på vej ...

En af de andres kreation, et julepostophæng ...

Her prøver jeg at lave en lille pung, spændende at se om det kan lykkes for mig ...

Så er toppen færdig til Jacobs juletræstæppe ....
Det har været en super weekend. Igen var det Frida der var underviser. Et rigtig godt kursus ...

2 kommentarer:

  1. Sikke en skøn weekend i har haft :)
    Og sikke lækre projekter der er kommet til verden
    Og forplejningen ... Uhm ....
    Ønsker dig en dejlig mandg
    Knus

    SvarSlet
  2. Du har da været flittig.
    Ser godt ud.
    Ha´ en dejlig uge
    Knus

    SvarSlet