fredag den 2. november 2012

Søster 60 år ....

Lidt håndarbejde til en veninde. det var istedet for en blomst .....

... og lidt til gu´barnet, der bare ikke havde nogen dækservietter .... Stakkels lille pus ...

Min storesøster fylder 60 år. Hun ønsker sig mega mussel. Så vi købte 2 tallerkner til hende. Så havde de sørme også lige 2 til os selv, og så var jeg så heldig at finde 2 nye på Internettet som min søn henter til mig. Så nu kan vi få andet end kage af det fine stel ....

Oliver er begyndt at sove hos os fra onsdagens mormordag til torsdag. Her er han igang med at lave aftensmad. det trængte jeg også til at få hjælp til. Havde været til begravelse om eftermiddagen, så det var rigtig godt han kom og var hos mig. John var til møde over flere dage i Amnesty i København ....

Så er vi på vej til søsters fødselsdag... Selv på Langelandsbroen flagede de for hende... Ja man kunne nemt gå hen og føle sig lidt royal ...

Min søster og svoger havde lejet et stort sted med 18 soveværelser på Lolland. I entreen hang Erik ... Han var lidt pyntet i dagens anledning ..
Min svoger Jørgen og min søster Susanne ...

Det meste af familien samlet i den nedre pejsestue ....
 

Den lokale sprøjte ....

Svoger med sidste skud på stammen ... de har med bonus 11 børnebørn. Deres 2 piger har gjort noget ved det ....

Temaet til fødselsdagen var Hawai og derfor også denne kage ...

Hun er svær at fotograferer min søster. Her viser hun mig et juletræstæppe eller juledug som hun er igang med ....

Stedet de havde lejet, havde udover denne swimmingpool også motionsrum, billiard, bordfodbold, bordtennis, bowling og minigolf. Flere steder med TV og Playstation, 2 store køkkener og en hel afdeling hvor de store "festede" ...

Ham her var lidt støvet, det var vist længe siden han havde basket med vingerne ....

Tag ikke fejl, det er ikke Loure. Men en af sofaafdelingerne i huset, hvor John havde lavet sig et lille Amnesty kontor ....

Mattheo skulle lige passes lidt og det var John der fik tjansen. Det hyggede de sig vist begge to med ...

Jaaa man kender vel sin dansk pop .....

Her skulle vi da godt nok ikke havde været. Min, ja det er min, GPS ville ikke rigtig vise vej, så vi prøvede på egen hånd, og det gik ikke helt godt, lidt af en omvej over Sakskøbing kom vi ....

Så ved man at man er kommet til Lolland. den ene traktor efter den anden kørte på landeveje og i byer med roer ....
Men vi nåede den planlagte færge. 3 minutter før den sejlede, susede vi ombord.
Det var en hyggelig fødselsdag og en rigtig afslappet en, det var rigtig godt ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar