torsdag den 2. august 2012

Hygge på meget højt plan ....

Så kom dagen hvor Cindy kom og hentede sit tæppe som jeg har lavet i studentergave til hende....

 Jeg er gu´mor til Cindy. Her sidder Birthe og Cindy lige på terassen og nyder det gode vejr....
 Her er så tæppet. Hun har næsten selv valgt farverne. Tæppet var en overraskelse, men hun havde fortalt mig sine favoritfarver .....
 Cindys mor Birthe havde lige tilfældig sin symaskine med i bilen og vi endte da også med at sy til langt ud på aftenen ....
 Min gode veninde Helle, ville gerne give sin søn et tæppe med motiver der viser sønnen Jespers forkærlighed for dykning... Så der kom fisk, koralrev, delfiner og mange andre undervandsmotiver på tæppet. Jeg har også lavet et tæppe til Helles datter ....
 I dag har der været Gammeldaws torvedag i Svendborg. Min ældste datter Tina, hendes yngste søn Noah og jeg nød byen hele dagen, lige fra 11 til 16. En skøn dag der også bød på frokost på Under Uret, hvor Noah fik Fanta og nød den i fulde drag.... Ren afslapning, da ingen af os skulle noget før sidst på dagen ....














Bangsbostrand Byorkester underholdt som sædvanlig forskellige steder i byen ....

Nr 2 fra højre er Jens Gaardbo, han er både god til at spille og god at se på  ..... Det er meget festligt når de går rundt i byen. De spiller også oppe på taget af et af husene (med fladt tag).....

 Denne bordløber havde Tina bestilt. Så den fik hun med hjem da jeg blev sat af.

Så havde jeg lige forestillet mig at jeg lige skulle bruge et par timer i selskab med Fru Pfaff, der i projektets anledning har fået selskab af campingbordet.... pladsmangel er et problem i vores hus, da jeg har indtaget husets største rum og John vil ikke ha jeg nedlægger hans kontor og bruger det til stoflager ....  Vi har ellers en ganske udmærket stue, som jeg sjældent bruger, der kunne han da godt være ... nå den gik ikke, men jeg prøvede da i det mindste ...
21.30 kom den yngste forbi, hun havde et par bøllehatte til børnene, der gerne skulle navn på. Fru Pfaff er heldigvis vild med at sy navne på børnebørnenes bøllehatte.....

Falkes hat fik også en lille mis på, som kan rulle med øjnene. Gaia har en fin blomst på hendes bøllehat ....

1 kommentar:

  1. Hvor morsomt at se fotos af Bangsbostrand Byorkester - men svært at genkende de gamle skolekammerater;-))

    SvarSlet