onsdag den 28. marts 2012

Mormordag - en af de lange af slagsen ....

Falke har skoldkopper og må ikke komme i vuggestue, mor skulle på studietur i København, så det var en morgenfrisk Falke vi fik glæde af i dag..... 7.35 hentede vi Falke og Gaia og Gaia kom i børnehave og vi kunne få tid til at nusse med Falke.....



En stille og rolig formiddag blev det og over middag blev Gaia hentet i børnehaven og vi gik på havearbejde ... Noah kom ikke i dag, han skulle til fødselsdag og Oliver skulle til en kammerat....

Vi har et "uldent" hjørne i haven og det skal nu bruges til noget fornuftigt, ved dog ikke lige til hvad endnu ..... Men John fik rigtig god hjælpe af de 2 små.... ja ja jeg skulle jo fotograferer, så jeg kunne bare kigge på :0)

Indimellem spillede jeg noget bold med Falke, det kan han bruge timer på, sådan bare at sparke frem og tilbage .....

Gaia derimod brugte pauserne i troldhaslen, som er et glimrende klatretræ når man ikke er så stor....

Der er kamp om at trække småtræerne op, men der var rigeligt til dem alle tre .....

Så fik Gaia trukket et "stort" træ op .....

Jaaa John var også dygtig, han fik gravet en gammel sommerfuglebusk op, så nu blev der endnu mere plads på vores nye frie hjørne i haven ....

Så har Gaia lige fundet et par regnorme, hun skulle dog have handsker på.... Senere tog regnormen bolig i handsken, ikke så frivilligt tror jeg. Hun glemte at få den med hjem, hvilket ærgede hende meget ......

Under madlavningen trængte Gaia til en pause. Hun kan nu kravle over børnegitteret og fandt Matador Junior frem og de rigtige penge som John har i en kurv og så hyggede hun i sengen ...

En fin blanding af matador penge og kroner... Håber John får derigtige med til København i morgen .......
Børnene blev kørt hjem efter aftensmaden, Falke nåede at blive puttet og Gaia spiste lige lidt mad med mor da hun kom hjem og ved 20.30 tiden var jeg hjemme igen ....

2 kommentarer:

  1. Det ser rigtig hyggeligt ud, med de mormordage, med morfars hjælp.

    Nej Mette, jeg underviser ikke meget, fletkurset lavede jeg, fordi jeg ikke kunne finde nogen, som ville undervise i det, i vores lokale patchworkklub. Men nu kan jeg det, så vi kan lave det hos Kirsten, hvis der er interesse for det.
    Knus fra Esther

    SvarSlet
  2. Jeg er helt misundelig på dine mormordage. Det ser ud til, at I hygger jer rigtig meget.

    Dejligt, hvis Esther vil undervise os i den spændende teknik!

    SvarSlet