tirsdag den 27. marts 2012

Joans tæppe del VI + strikke- og mormordag

I dag har jeg ikke fået syet mere end et par timer, men nu mangler der jo heller ikke så meget ....

Jeg har haft dejligt besøg af Helle, vi har brugt dagen med strikketøjet og nydt børnene i haven ...

Det var hvad jeg har fået syet i dag, nu er der 4 baner klar, ved dog ikke om de skal være længre ....

Denne trøje blev jeg færdig med i dag og den blev til Noah. Den er udelukkende strikket af rester fra de sidste 5 eller 6 trøjer til børnebørnene .....  Nu er jeg gået igang med min sommerfuglejakke igen igen, denne gang har jeg dog kun trevlet 4 - 5 pinde op, men nu går det fremad (som om det næsten kunne andet).


Trods varmen skulle Noah lige prøve sin nye trøje. Han ville dog gerne om mormor ville ordne alle de tråde der var overalt.......

Helle laver hinkerude med Noah og Gaia, det var meget spændende det hun der lavede ....

Noah skriver tal på hinkeruden og Gaia ser beundrende til, det er jeg sikker på at Helle også gjorde ....

Så blev græsplænen slået, for første gang i år, nu er den fin og klar til invation af børnebørnene i morgen ......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar