søndag den 1. april 2012

Ugen der gik ....

Har været lidt ophængt, derfor en god blandet landhandel her i aften ...



I torsdags var vi strikkepiger samlet hos Lene igen, efter lang tids adskillelse. Det er lidt svært at se, men Lene viser os en trøje hun er ved at strikke, her har hun "vesten" på, hun er igang med ærmerne .....

Anne-Mette har et eller andet med garn... Enten trevler hun op ellers vikler hun garn ud af en "fuglerede", Kirsten ses til højre i billedet .....

Så blev jeg færdig med sengetæppet til Joan. Det er så dejligt friskt, nogle lækre farver. Nu skal det monteres og her skal jeg tænke på det skal til Canada.... transportomkostninger ....

Anne-Mette og jeg var i fredags til keramik i Strammelse Brugs. Vi havde morgenbrød med og sad rigtig og hyggede os inden vi begyndte at lege med ler ...

Disse 4 ugler er nogen jeg har lavet for noget tid siden, af nogle rester ler jeg havde ...



Skålen i baggrunden er lavet af små kugler der er sat sammen, et par andre er på vej, de er meget hyggelige at lave.  Dyrene er lavet i forme, som Johns afdøde onkel i Norge har lavet. Vi var medarvinger til huset med keramikværksted og derfor fik jeg lov til at tage noget med hjem...
Noah på 6 år har jeg strikket en trøje til. Den er udelukkende strikket af resterne fra de sidste 5 trøjer jeg har strikket til børnebørnene ...

Lørdag aften var vi inviteret til svigersønnen og børnebørnene til aftensmad, vi skulle bare tage pizza med. Så vi havde en dejlig aften indtil svigersønnen tog afsted efter vores ældste datter som landede i Billund ved midnatstid, efter en tur til Barcelona. Vi var så barnepiger ...
Tina havde Bollycao med hjem fra Spanien, det var noget børnene kunne lide da vi ferierede i Spanien for snart mange år siden...

Søndag blev jeg færdig med denne strikketaske som er en jeg har lavet til en gave ....

Lidt svært, eller meget svært at se, men til højre under udhænget, har vi et fodrebræt, men på billedet ligger genboens kat og venter på fuglene... en kat vi er meget kede at at have i haven. den skider og pisser i garagen og strinter overalt op af alt og det er ikke til at holde ud. Katteejeren er ligeglad, trods henvendelser igennem meget lang tid ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar