onsdag den 25. februar 2015

Dinosauerne kommer - Udklædningstøj - Noah 9 år.

 Gaia ville være Elsa i skolen til fastelavn, men det bruger man ikke i den skole, så jeg lavede en Anna kjole til hende. Her er hun til prøvning ....
 En bluse med heste er altid et hit, så den fik Fru Pfaff og jeg lige klaret ...
 I Odense ved Grønlændernes hus er der en p kælder og 3 lækre unger ....
Vi er på vej til dinosauer udstilling ...
 Pu ha er i nu sikre på de ikke lever. Gaia var ikke helt tryg ved de store dyr der bevægede sig ...
 Drengene derimod havde ingen dinosauer skræk.
Er i sikre på de ikke er levende...


Uha moster Tina

Valentinsgave fra manden min .

 En af mine smukke døtre på vej til fest ...
 Så blev Gaias kjole næsten færdig. Nåede ikke at lave applikationer hele vejen rundt, men på korsagen og foran på nederdelen var der nået noget ..
Ridder Falke nu med eget våbenskjold .
 


 Legepladsen ved Christiansminde er et hit.
Her kommer vi ofte på mormordagene.
Noah og Falke klarer forhindringsbanen så flot.

Før og efter ... Tina skulle ha lavet festskrud til fastelavn. Da hun er til hest, skulle der laves nogel justeringer på festskrudet ...
 

 Værtindegave til en kær veninde ...
 Fødselsdagsfest på Vårø. Noah bliver 9 år.
Her er vi ude og se ham kører på sin nye ATV.
 Tina tog en tur med Gaia og blev lidt beskidt på sin One Off kjole ...

 Så skulle Divina også lige have en tur ...
 Uha man bliver så beskidt.... Man er vel bybo ...
Min dejlige svigerdatter Divina ...
 Manden nyder solen ...
 Fædselsdagsbarnet med Gaia ...
 Der er farligt ude på landet. Denne due, som Sus står med, faldt bogstaveligt ned fra himlen ...
 Det er svært at forstå for lille Maria, at den ballon hun lige legede med, nu er et slatten stykke gummi ...
 Hvad laver du fætter Oliver?
 Far og datter. Min dejlige søn Jacob.
 Så skulle der pustes og 2 lys blev tilbage, hvilket passede så godt. Jeg har jo 2 kærester fortalte Noah ..
 Så skulle vi lige en tur til stranden og selvfølgelig er Gaia på Plet. Drengene kørte på ATV og de var hurtig væk...
 Hjemme igen skulle Plet strigles og ha renset hove... Tåsinges mest rene hove endte Plet med at ha ....
 Oliver bager banankage til lillebror. Oliver er så dygtig i køkkenet ...
 




En grimasse der kan passe. Noah 9 år ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar