tirsdag den 16. september 2014

Kreativiteter i min hule .....

 Gaia og Falke skal til Fridas fødselsdag og de ville gerne give hende en speciel gave og det blev denne her ....











Selvfølgelig med navn på .... Kækt på sned ....



 Jeg er inde i en længerevarende periode med at strikke sjaler...
Den yngste ville bare ha et gråt et, uden nogen dikkendarer.
Det kan jo klares på 4 aftener foran tvét med pinde 9 ....
 Den ældste af pigerne er ikke så "kedelig" med farver. Det her sjal er til hende ...
 En barn/ungdoms veninde havde set Divinas toilettaske og hun ville gerne ha en også.
Så her er den, klar til en tur med post Danmark  ....
 Jeg er blevet spurgt om jeg ville test sy disse smukke kaffebrikker og her er de så ....
 En lille bold med en ballon indeni er det også blevet til ...
 En gave, håber den falder i god smag ....
Den er til at gemme/skjule toiletrullen i, den ekstra altså ...

Det er den første jeg lavede, den bor nu på badeværelset .....

1 kommentar:

  1. Du har nu meget glæde af den broderimaskine. :)
    Flotte ting.
    Knus

    SvarSlet