søndag den 4. maj 2014

Siden sidst .......

I et af mine mange netværk, er vi en gruppe af piger der mødes til hyggestrik. Til venstre er det Anne-Grethe der fortæller om sit paradis, som hun netop er flyttet til. Bine i midten og Anne-Mette lytter ...
 
Havekyndige Kirsten kigger interesseret rundt omkring. Kirsten er aktiv i Medicinhaverne i Tranekær på Langeland, så hun ved noget ....
 
 Mit muslingesjal er endelig kommet i brug, her er vi på vej til Norddjurs og min søde mand ville absolut fotograferer sin kone ...
Men AK og VE, manden min, ham den søde, vil ikke bruge GPS (så var vi nok blevet advaret), så vi endte i en kø på motorvejen. Her holdt vi i en lille times tid. Nå men vi har påskeæg i handskerummet hvor der er køl i også og jeg havde mit strikketøj og John fik set på naturen ....
 Da vi lige var ved Århus, skulle vi da lige ind og sige hej til farmors prinsesse Maria. Overraskelsen var at Oliver, mormors guldklump også var der.....
 Grunden til vi var afsted, var denne her Flexcamp. Vi har jo købt en lille bil og har ikke plads, tror vi, til al vores pik pak som vi kunne ha i Toyotaen.
Men der skulle laves noget ved den, så nu må vi se om hun får det gjort. Vi kørte den til Tåsinge for ejeren, for også at få en fornemmelse af hvordan det er med sådan en bagpå.
 Så blev vi inviteret til Tivoli af de 2 små, koldt og i solskin.
Her er Gaia i helikopteren, som var et hit, især Falke ville gerne prøve den igen igen ...
Så var det jo heldigt at vi mødte vores Pizza mand, som forærede os et 10 turs hæfte, da han var på vej hjem ...
 

 

 

 Så ville de 2 små prøve radiobilerne og her venter de spændt på at komme i bilerne. De huskede ikke de prøvede sidste år også ...
 Det er vist kun de voksne der more sig, de små er skrækslagne og det blev en noget kort .
 Falke søger trøst hos John og kommer ud af "skærsilden"
 Efter den oplevelse, skulle der helst en voksen med på turen ....
 En tyrkisk tyroler underholdt på pladsen. Det er ham i lederhosen og hvid skjorte bag børnene ....
 Sus ville prøve spøgelseshuset og ville ha John med.
Jeg går rundt med en dårlig tå, så jeg skulle blive ude og kunne ikke prøve nogle forlystelser .... Lucky me ...
 Det kræver koncentration at flyve ...
 "Skal jeg hive eller trække" ....
Tror den funktion for længst var taget fra og alle gør det samtidig ...
 Hurlumhej huset skulle de også prøve.
Her er Sus flad af grin over John. Johns balance er ikke god og her blev resten af den sat på prøve..



 Godt han ikke sad fast i røret ...

Gaia ville prøve denne her vilde ting. Den blev hun vild med, men der skulle en voksen med og John var den "heldige". Da hun igen ville prøve, var vi udgået for voksenbiletter ......
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar