torsdag den 29. maj 2014

Siden sidst - efter ferien ....

Vi var inviteret til grill party, i stedet for at have en blomst med, har jeg syet disse mug rug ...
 
På en søndag med godt vejr var vi først på vennebesøg og derefter en tur til Bagenkop...
John er kommet op i tårnet og "ser" ned på os ....
 Så er Sus og børnene kommet op i tårnet ...
 Udsigten over noget af havnearealet i Bagenkop.
 På legepladsen, fik Falke lige tid til leg i spindelvævet ...
 Hjemme igen lærte jeg Falke at holde et forstørrelsesglas helt roligt....
Belønningen var ild i tørt græs og huller i avisen ... Det var svært at slippe ..
 Jeg har ikke rigtig noget havebed og alligevel. På den gamle plads til brændestakken er der nu et lidt rodet og hyggeligt bed, med smukke blomster og planter i et pænt rod ...
og ikke at forglemme kartofler. Havde nogle der spirede, de blev gravet ned og de er nu kommet op og skal snart hyppes .. 
 Krydderurterne fra Vidskøl kloster har fået lidt mere plads at leve på, det bliver spændende at se dem blive kæmpestore ...
 
 Jeg har været på kursus hos Eva Johansen, et lille intimt kursus. Der er ikke plads til flere end tre og vi har det bare så hyggeligt...
Her er Eva med en ørn hun selv har tegnet og syet ...
 
 Eva fortæller Lone hvordan hun kan lave nogle fine rundinger ....


 Annelise i dyb koncentration, fik desværre ikke tage billed af hendes og Lones flotte blomster ....
Men det kan ses på Annelises blog her ...
Jeg har gjort denne fugl, den er dog ikke helt færdig her ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar