onsdag den 26. marts 2014

Hvem er det dog????? - Kreativiteter ......

 
 
 En tidlig morgen banker det på døren og udenfor lå 3 gækkebreve .....
 Hmmmm .... 3 prikker ...
 5 prikker .....
 4 prikker ....
 Senere skulle jeg sy sammen med en flok dejlige kreative piger... Her er det Eina der grinende kigger på fotografen ....
 











Det er ikke kun maskinerne der er i gang, der klippes også papskabeloner ...
 
Jeg fik syet denne høne som også kan bruges som thevarmer. Den bliver nok mest til pynt, jeg manglede nemlig noget rødt ovenpå et skab ... 
Denne strikketaske har en pige bestilt og den er næsten færdig. Den syede jeg også på i denne weekend ...
 
En sød veninde vil gerne lære mig at bruge min broderimaskine og hos hende lavede jeg denne forside til en sminkepung/toilettaske ....
Denne her lille mus som er en æggevarmer, fik jeg også prøvet at lave ...
Overvejer at lave nogle til påskebordet.
Denne her er til en barndomsveninde, det er også en bestilling ....
Vi har fået nogle tegninger af Gaia og en meget meget sød pige har overført dem til en fil og så har jeg syet dem på stof ... Det skal lige laves en gang til og så ikke med fyld under stoffet ...
.... så kom der igen et gækkebrev ..... denne gang med 4 prikker  ....
pu ha vi tænker og tænker og gætter og gætter, men ikke på de rigtige, så vi må nok ud og købe påskeæg ...
Denne her har Gitte lavet til John.
Han ville gerne have noget at stille vinflasken på ....
Ja så har jeg prøvet selv og der er klart plads til forbedringer .....

Endnu en fra fruens hånd, men man skal jo kravle før man kan gå ....

2 kommentarer:

  1. Hold da op, du får godt nok syet noget på den nye maskine. Den høne er super sød, ja det er de andre ting også.
    Vi ses i weekenden
    Knus

    SvarSlet
  2. Sikke søde ting, du laver på den nye maskine!
    Ja, det er jo svært med de gækkebreve - du må vist til lommerne! :)
    Knus, Annelise

    SvarSlet