torsdag den 20. februar 2014

Den nat trak tænder ud ....

 Hanne og jeg benytter vinterferien til en mega maratonsydag ,,,,,
Her sidder Hanne nok så glad, det var inden problemerne væltede ned over os i min hule ...
De 2 syboxe i forgrunden havde hun nået at lave ....
 Hanne ... nu med anstrengt smil... Vi kæmpede med at få disse blokke til at passe sammen.
Jeg syer også et tæppe af samme blokke til mit ældste barnebarn Oliver ....
 Her var jeg grædefærdig .....
Blokkene er syet på 4 forskellige maskiner og selvom jeg synes at have brugt samme trykfod, glippede det en enkelt gang og 46 blokke fik for brede røde kanter
 Ved midnatstid gik John i seng, men hans servicegen fornægter sig ikke og ved godt 02 tiden kom han ind og sørgede for at vi fik fyldt glassene op ...
Han var godt klar over vores vanskeligheder og at vi ikke havde overskud til at tænke på de lækre vine, han havde bragt op i hulen ......
 Den gyldne bordløber, skulle havde været et tæppe til mødrehjælpen, men blokkene ville ikke passe sammen ... Det sorte er til mit barnebarn ....
 Klokken 03.10 havde jeg fået syet blokkene, så den røde stribe var nogenlunde ens på alle 127 blokke og fået trimmet dem alle ...
 I dag tror jeg, at jeg vil holde pause og bare sidde i sofaen og strikke "tangkanten" på mit sjal ...

                                                                              Her er alle de stofrester fra de trimmede kanter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar