onsdag den 8. januar 2014

Mine kreationer - Kommende kreationer og mange gaver ....

Annmarie har flettet de 4 følgende tasker der er på billederne, derfor har jeg lavet denne toilettaske til hende ....
 
Denne her lavede hun til mig, bare fordi vi begge to er Stephen King fan .....
 
For snart 1½ år siden mistede jeg en god veninde. Af hende fik jeg mange kaffeposer til flet og det er af dem Annmarie har flettet disse 3 tasker .... Denne her har jeg beholdt selv ....
 
Denne her har jeg sendt til min venindes søster. Hun er et dejligt menneske og jeg ville så gerne at hun fik lidt fra søsteren og så er der hjerter på. Søstrene var meget tæt forbundet ...
 
 Denne her går jeg selv og krammer på.....
 Et af børnebørnene valgte dette stykke stof, han manglede en taske til sin iPad ....
Den blev han meget glad for .....

 Vi havde børn og børnebørn til spisning og her flader familien Vårø ud efter middagen ...
 Tina fandt dette stof i min hule og i nattens løb lavede jeg denne toilettaske til hende. Der er plastic yderst, da hun gerne ville kunne stille den på håndvaske uden den bliver våd i bunden ...
 Hanne var på besøg i min hule til en dejlig lang sydag ....
Her er nogle af de bondegårdsdyr hun er ved at lave til søsterens barnebarn ...
 Gaia og Falke på besøg og John skal fortælle historier om hvad han nu laver inde på kontoret ...
 Dagen før det skulle ske, skete det .....
Julepynten blev taget ned og sorteret og John klipper juletræet istykker ....
Normalt bliver al julepynt taget ned den 6. januar, men i år blev det til den 5. .....
 

 

 

 

 Kirsten havde fundet denne her Kold dåse på et loppemarked og købt den med til mig, nu er jeg også snart godt forsynet med den størrelse.
Vil nu lede efter dem der er 8 - 10 cm høje ...
 Jeg fik denne fine ugle af Gitte.
Den står på sytråd og har plads til saks, nåle og andre nødvendige småting der er gode at ha med, hvis man lige skal sy et andet sted end i hulen ...
 Min ældste datter og svigersøn løb med 2 store tæpper jeg havde lavet. Den yngste ville gerne ha et tæppe også magen til og til hende lavede jeg lige denne prøve, da hun ville ha lyse bjælker. Men det var NO GO ... Så nu bliver der lavet en dyne til Gaias dukke ...
 Oliver, mit ældste barnebarn ville derimod meget gerne have et tæppe af sort/hvide + lidt røde stoffer og disse som jeg har på lageret blev godkendt ...
 20 vimpler, det har taget 2 hele maratonsydage at lave ....
Det er min ældste datter der har bestilt dem.
Jeg har samlet ægkanter meget længe, flere år. 
Mange har doneret når jeg har været på kursus, når de har opdaget jeg har samlet på dem ...
Men nu har jeg næsten tømt mit lager, der er måske til et enkelt flag mere ....
 Hanne havde dette stof med og af det har jeg lavet nogle små kleenex opbevaring ting ....
 Det her stof var til gengæld ikke NO GO, så nu skal jeg ud og jage sarte rosa farver ....
Det her var hvad lageret kunne klare i den farve ...

Disse 2 bøger fik jeg af Kirsten .... Dejligt ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar