søndag den 1. december 2013

Så kan det næsten ikke blive bedre .... Love my life ......

Min søn og svigerdatter fra Århus kom herned i weekenden. Med var selvfølgelig farmors prinsesse Maria ... Tina nyder at være faster ingen tvivl om det
 
Jeg har været på keramik kursus hos Galleri Sissi på Tåsinge. Her viser Tony en af teknikkerne vi skal/kan bruge ...
 
Jeg valgte at lave disse 3 vise mænd. Den ene er noget af en grønskolling eller Prins Valliant ... De skal rakubrændes om 14 dage ...
 
 Hjemme igen til næsten klar aftensmad. John og Jacob været ude og handle og Jacob havde lavet mad ..
 Min elskede søn Jacob, som er en ørn i køkkenet ...
 Så kom faster Sus og straks skiftede Maria arme, men var stadigvæk i centrum .....
 Så er noget af familien samlet. Det havde været hyggeligt om Thomas og Midori også havde været her... Så var vi alle samlet ...
 Skulle lige have et billed af mine 5 dejlige, men Falke var ikke lige i hopla til fotografering ...
 

 

 

 Smukke Maria Victoria ...
 Faster Sus med Maria og Philip der leger linselus ...
 Tina havde købt chokoladejulekalendre til Gaia og Falke, det blev de meget glade for. Det er spændende om de kan holde ..
 John nøder Tina ...
 Nissen havde været på besøg hos Noah og haft denne Tekno LEGO bil med. Noahs første Tekno LEGO ....
 Gaia med den fine kalender fra moster Tina ...
3 af de dejlige sammen med min ældste datter Tina ....
 Så kom Divina også i køkkenet. Hun er også rigtig god til at lave lækkerier i køkkenet ..
 Ved ikke om faster Sus kilder eller om Maria er i grinehjørnet ...
 Det kunne ligne at Rikwin er nervøs for at Tina bliver skruk ...
Men det var nu bryllup der bliver talt om ....
 Min dejlige familie ...
 Maria vil gerne hjælpe faster med maden ....
 Oliver med en meget glad og sprudlende Maria ....
 Ja ja så prøver vi lige igen ... Men Falke gad ikke ....
Så lige en sidste gang "Jodlesang" med Pusle Helmuth fra "Min Søsters Børn på Bryllupsrejse"  ... Falke kan se det klip i en uendelighed ...
Så fik Rikwin et tæppe med hjem. Det blev han meget glad for. Jeg har et til som Tina har sat sig på, det skal lige måles op, for Sus har bestilt et magen til.
Ikke nok med det, bestilte Sus et juletræstæppe, men først til den 23. og Jacob har bestilt dækservietter i pangfarver ....
 
Det har været sådan en weekend man kun tør drømme om. Ungerne hjemme og kursus ...
Love my life ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar