torsdag den 6. juni 2013

Oliver 14 år - Maratonsydag - Regentparret

Mit ældste barnebarn Oliver er netop fyldt 14 år ..... Han har ønsket sig dette løbehjul med lufthjul og det blev flittigt brugt lige fra morgenstunden ....

Lillebror Noah og "Miv" og en Gizmo der kigger noget betuttet (hvis hunde kan det) på den leg der leges med LEGO ..

Bianca venter på Gizmo smider bolden og hun kan få fat i den. Begge hunde er utrættelige i jagten efter en bold ...

Selvom man er voksen kan man godt slås, dog for sjov. Tina og Jacob "slås" .....

Så rotter de 2 store sig sammen mod lillesøster Sus ...

Jacob skal også lige teste Olivers nye løbehjul ...

Philip begynder på noget han kun kan tabe, nemlig udholdenhed i sparkning vs hentning af bold ...

Vi er en flok "Gamle gimper" der mødes en gang om måneden til spisning. Denne gang skulle det være hos mig, men da jeg ikke havde noget køkken, tog vi til Faaborg og spiste på en Thai restaurant. Her er det min gulerodspynt ...

Dorte og Elsebeth et par af Gimperne,godt igang med maden ...

Maratonsyning har jeg også nået at være til. Her er det Annelises arbejde. Et af 2 billeder er hun ved at lave for en veninde ...

Lone er ved at lave en taske til datteren i japansk foldeteknik ...

... og Birthe er stadigvæk igang med cowboytæppet. Annelise og Birthe får en snak om tæppets tilblivelse ...

Den hvide plet er tyggegummi. Murbier havde besat et hul i muren i Lones hus og det er her midlertidigt stoppet ...

På hjemturen så Birthe og jeg Kongeskibet ved kajen i Nyborg og vi måtte lige ind og hilse på Henrik og Margrethe ...

Her får hun øje på os ... sådan da ...

Henrik kigger på folkemængden der er dukket op på kajen ...

4 flotte fyre klar til afgang ....

Farvel Nyborg .....

1 kommentar:

  1. Tak for en yderst hyggelig dag! Det var lige, hvad jeg havde brug for!

    Knus, Annelise

    SvarSlet