onsdag den 13. februar 2013

Maratonsydag ....

 Februar måneds sydag er hos Gitte ....
Lone havde taget denne kurv med som hun havde lavet på et kursus ......
Lone havde også lavet dene lille fikse smykkepung til rejsebrug .....

 Lone havde også igen igen (hun er så flittig og meget dygtig) taget et lille sykit med til os alle. Vi skulle, hvis vi ville, lære at lave disse hjerter, med spids spids og buede buer....
Jeg lavede en, der blev så god, at det endte med at jeg også begyndte at applikerer (i hånden) min Dahlia på bundstoffet ....
 Morgenbordet, der godt kunne vække misundelse hos et større hotel. Her er alt incl Nutella og instant kaffe... Et lækkert brunch morgenbord.
Gitte viser sine trådruller frem som hendes mand Jan har fundet til hende på en Tysklandstur ...
 Undervurder ikke at have 6 quinder i huset, det kan slå selv den stærkeste mand af pinden ....
 Birthe nåede at lave en lille skraldespand til kursusbrug ...
Lone lavede en mobiltaske med keyhanger.
Hun lavede faktisk 2, men den første var for lille og den passede lige til Annelises iPhone ....
Kirsten knoklede med sin Dahlia. Hun endte med at pille den helt op og starte forfra ...

 Jeg lavede også en taske til min iPhone. Den første blev som Lones for lille.
Den fik barnebarnet Noah til sin Ipod og den blev han meget glad for .....
Denne her har jeg lavet da jeg kom hjem...
Sådan, så bliver den ikke ridset, når den ligger og "flyder" i min taske. Nu er den til at se....

Gitte fik lavet nogle trykfodslommer til Lone, ellers gik hendes tid med at servicerer os piger...

Annelises kreation fik jeg ikke taget billed af, en taske til rejsestrygejernet, hun havde nået at pakke det ned ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar