tirsdag den 15. januar 2013

Maratonsydag hos Lone ...

Så er vi nået til januar måneds sydag, med de dejligste sypiger. Kirsten meldte afbud og Lone havde inviteret Birthe med. Så vi var bare 5 piger.... Her er Annelise ved at tråde nål, for guderne må vide hvilken gang og Birthe er i gang med symaskinen ...

Lone ser til imens Gitte skærer ud til et strygeunderlag, der er også en del opmåling undervejs ....

Birthe har lavet dækservietter og krusbrikker til Chanette, den 2. yngste af hendes piger ....

Lone i dyb koncentration. Hun er også igang med en taske til sit rejsestrygejern ....

Det var hvad jeg nåede. 2 tasker til rejsestrygejern.... Det ene fik Birthe, da det passede til hendes strygejern og var for lille til mit ...

Da vi ved 22 tiden vendte næsen hjemad var der 12 graders frost. Smukt ser det ud med den hvide røg der stiger til vejrs ....

Hjemme fik jeg syet et par knapper i min strygejernstaske .... Den er jeg glad for jeg fik lavet .... Den skal jeg ha´  med på quiltecruice om små 14 dage ...
Det har været en skøn dag i dejlige pigers selskab.... Tak til Lone for at lægge rammerne til vores sydag og for en helt igennem vellykket forplejning ....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar