lørdag den 29. december 2012

UFOér sendt afsted ...

Denne her sytaske har jeg haft liggende længe. Jeg manglede faktisk kun at sy de orange kanter på i hånden, nu er det gjort og en UFO er sendt afsted og der bliver plads til en ny


Her er det den ene side af låget ....

... og den anden side ...

På mønstret var der nogle underlige Tjenobyl tårne, dem har jeg ikke lavet, men lavet nogle huse istedet for. Alle husene er lommer ...

Taget på dette her hus kan bruges som nålepude. Jeg vil ikke have noget stikkende ud fra nålepuden eller fra husene, de blir nok mest brugt som pynt ...

Her bor Olsen ...

Så fik jeg også prøvet at bruge rynkestof ...

Et kig ind i tasken. Jeg løb tør for stof til bundpladen der er løs, derfor brugte jeg den hør jeg havde med mariehøns. Den er løs, så den kan laves om ....

Låget på tasken...... Jeg tror jeg mest kommer til at bruge tasken inde i huset, når jeg tager sytøj med ned under eller til sommer i haven ...

En kæmpepude til mit gudbarn, fik jeg syet her i dag ....

Bagsiden af puden. Den synes jeg matcher uglen meget godt ...

Denne her taske mangler kun hank. Jeg ved ikke lige hvilke hank jeg vil have på. Stoffet er fra Paris ....
 
Disse knive kan man købe billigt, hvis man samler mærker fra Dansk Supermarked. Vi havde 3 hæfter og kunne derfor købe disse knive billigt. Vi har det mærke i forvejen og ved de er gode. Vi har mærker til en til, men ved ikke lige hvilke en vi mangler ...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar