fredag den 7. december 2012

ARoS, Juleshopping og Frølår ...

Sus og jeg tog en tur til Århus for at shoppe julegaver.... Vi ville også en tur på Aros og se Munch udstillingen. Da vi kom forbi Ridehuset så vi der var julemarked og lagde lige vejen forbi.... Her er en ny variation af gemmedyr til vinposer ....

Så er vi snart på vej til Munch udstillingen ....

Unge og middelaldrende tog elevatoren og de ældre og gamle kunne så tage trapperne... Utroligt så egoistiske nogle mennesker kan være, nogle kan være gangbesværet uden det kan ses, men ikke alle dem vi så ...

Skøn udsigt fra Aros. Den kan man ikke blive mæt af at se på ...

Ja, hun er da også godt skåret ....


Skriget ....


Så var vi kommet op i Olafur Eliasson`s regnbue panorama.... Her ligner det en atomsprængning. Vi var velsignet med pragtfuldt vejr ....

Her har vi fået 2 sole til at skinne ....

En smuk sol ....

Jeg synes det blev et sjovt billed med skyggerne på trappen ....

Ron Muecks "Boy" og Sus ...

I kælderen eller ihvertfald nederst nede udstillede Tony Matell ... Old emeny hedder denne opstilling ....

Her med en sulten Sus, der æder af den fede gorilla ....

En vis lighed er der på de 2 piger ....

Ja hvad skal jeg sige ...Total Torpor hedder skulpturen ...

Så fik vi juleshoppet lidt og går nu og venter på Jacob... Vi måtte dog hen i bilen og læsse af og forny vores p billet.... 180 kr koster en p plads i midtbyen, ja så er den da også betalt ...

Dette kinesiske spisested havde 3. prioritet, men at gå i byen i Århus uden at bestille bord er dumt. Det var et godt sted med meget lækkert mad... Jacob og Sus skulle have frølår, den sprang jeg over ...

Jacob nyder frølårene. Han spiste også kængurukød, jeg nøjes med kylling, det tror jeg da jeg ved hvad er ....

Sus med sine frølår. Utroligt at jeg kan få så altspisende børn, når jeg selv er så kræsen, men det er dejligt.
En rigtig dejlig Århustur, sluttende af med Jacob, så kan det ikke gøres bedre ....
At jeg kun fik købt en julegave er bare ærgerligt, jeg må på den igen ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar