torsdag den 4. oktober 2012

Test og Ostefondue

Jeg leger stadigvæk med mit nye camera og ham her sad ovre på nabohusets antenne og pudsede sig ....

Smart er det nu, jeg skal ikke indstille macro, det finder cameraet selv ud af, det er jeg jo ikke vandt til. Her er det en kaffedækserviet meget tæt på ....

Torsdag formiddag og det meste af eftermiddagen var jeg til kreadag hos Anne-Mette. Hun er mester for dette maleri (i samarbejde med datteren Albert E) ... Det måtte meget gerne hænge i min stue, jeg er vild med det ...

Tordag aften var jeg til ostefondue hos Dorte. Her sidder hun med Inge i midten og Mathilde der lige smager saften til. Hun var ved at drikke den ren, fandt dog ud af at fortynde den ...

Dorte med Kirsten i midten og Elsebeth til venstre ....

Et par tænksomme piger Vibeke og Elsebeth ....

Marianne skulle da ikke være alene på billedet, så jeg kom lige med på dette lidt kiksede forsøg på at lave selvportræt ...

Så kom fonduen på bordet... Der var jo sprut i, så man måtte holde op med at spise inden man fik for meget alkohol :-) Nej det var nu ikke slemt men man kunne godt smage det...

Mon Inge tager en lille lur, eller sender hun sms ...

Det ligner Dorte har sagt noget frækt ... Her er vi gået fra fondue til ostebord. Der var mange sjove småretter alle med ost....

Uha det var vist guf for Vibeke.... Appelsiner der har ligget i cognac fra dagen før og så med flødeskum på ... mums siger jeg bare ..
 
En rigtig hyggelig aften, med dejlige quinder der gør en forskel... Tak for en skøn og grinende aften ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar