torsdag den 18. oktober 2012

Håndværkere og hyggeligt familiebesøg ...

Så fik vi endelig håndværker besøg... De her har været hurtige nok, men vi er i en process der startede i januar 2011 .. Her står John og lyser for dem der sætter stillads op ...
Her er de ved at tage den nederste forvitrede række tagsten ned og lave nye tagrender ...

Johns Storm P. arbejde ... Fjollet vil nogen sige, men det virkede ......

Pigerne og jeg tog en tur til Århus og besøgte Jacob og Divina ...Her er Divina ved Aros ...

Aros med regnbuen øverst ....

.... og med zoom kan man se min datter, svigersøn og barnebarn .... Vi havde en rigtig god strøgtur på omkring 6 timer incl. frokost på Chick Inn, et must sted når vi er i Århus... Vi fik pudset vores spanske af og Divina lærte nye danske ord ...

Hjemme hos Jacob skal den nye kaffebrygger afprøves, den laver en lækker latte blandt mange andre gode slags kaffer ....

Når de voksne i stuen ikke gider se tegnefilm, er det jo rart at sidde i jacuzzien og se tegnefilm ....

Divina og Jacob i køkkenet og Rikwin som køkkenskriver .... Emhætten virker kan man tydeligt se ....

Sus med en Corona, er krøbet i jacuzzien til Noah. De sidder og hygger og ser tegnefilm ....

Denne lækre jakke fandt jeg i en Århus butik. den er lækker og er lige mig. Var ellers ude i en rød jakke, men det var ikke til at opdrive i min smag ....  
 
Torsdag ... 
 

Hyggestrikning hos Bine der er ved at være klar igen efter en pause... Her er Lene med endnu et af hendes fantastiske strikkerier. Et supersmukt sjal ....

Hjemme igen, ville John godt en tur ud i skunken... Uheldigvis er det i "min" skunk han vil ud ... Det kræver lige en halv times flytning af reoler med indhold ....

... og mit syværelse ligner noget der er løgn, rod overalt ....

Så er husets herrer komme ud af skunken igen og en oprydning kan påbegyndes... Nå men så bliver der jo også ryddet lidt op i hjørnet ....

Så var der kommet pakke til Birthe og jeg. Vi manglede lidt stof til vores 3D vægtæppe og Laila i Bali Quilt er hurtig, så dagen efter bestilling, lå det på mit sybord ...

Så "kom jeg til" at bestille denne Ecco quiltefod, den har jeg store planer med. Nu skal jeg vist også stoppe med at købe nye sko til Fru Pfaff, for nu trænger jeg også selv til nogen ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar