mandag den 3. september 2012

Ufoér og London ....

Så blev der lige ryddet lidt op på mit sybord. Oh skræk og rædsel, en stak UFOér dukkede op. De har vist ligget der i 1½ år, men nu er der endnu 3 krusbrikker lavet færdige, disse her er til halloween .....

En enkelt kaffe dækserviet lå også og manglede kun bagsidestoffet.... den bor nu sammen med sine artsfæller i skuffen i stuen ..

Endnu en krusbrik blev lavet færdig og ligger nu også sammen med de andre i skuffen i stuen... Jeg har altså noget med de der krusbrikker. Dem kan jeg ikke få for mange af .....

Så fik jeg lige syet kant på 4 dækservietter. det er min veninde der har ønsket at jeg lavede dem til hende. De er ikke helt ens, men de fleste stoffer går igen på alle 4 ....

Så fik jeg besøg af Birthe og nu er hun snart færdig med sin London taske, lynlåsen er syet i og der mangler vist kun lige den sidste finish .....

2 kommentarer:

  1. Sikke dog nogle skønne ting du har fået lavet(:

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away, hvor man kan vinde et valgfrit sæt øreringe(:
    Mine 3 andre give aways kan findes i venstre side af min blog(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-3.html

    SvarSlet
  2. Det er altid skønt at få ryddet nogle ufo'er af vejen!

    Birthes taske er superfed! So ein Ding muss ich auch haben ;-)

    Knus, Annelise

    SvarSlet