tirsdag den 17. april 2012

Skønne tirsdag ......

Dette tæppe har jeg lavet til Storm i anledningen af hans navngivning.....


Mandag havde Monna og jeg vores månedlige tøsedag.... Vi gjorde Odense usikker, fik lækker brunch, shoppede og fik soft ice ad libitum ..... En super dag, der bare går alt alt for hurtigt......


Dette her nøgleapparat har jeg lånt af Kirsten og det er unægtelig noget hurtigere, end at vinde almindeligt og garnnøglerne bliver også meget pænere .... Det er jeg utrolig glad for at have fået lov til at låne.. Tak Kirsten ...


Anne-Mette har været her og sy i dag. Hun "skal" sy buer... pu ha det er ikke nemt synes hun... Lene skulle også havde været her, men hendes lille søn blev syg i nat .......


Min yngste datter er blevet syg/dårlig og derfor kørte jeg Gaia Love og Falke i børnehave og vuggestue og hentede dem igen til eftermiddag..... Sådanne en chance til børnearbejde kan man jo ikke lade gå fra sig, så her står den på bilvask.....


Jeg tror Falke tænker på om der ikke står noget i børnekonventionens artikler om børnearbejde, morfar John skulle måske hjæle her ....


Ja der er ikke nogen der har sagt det er nemt .....


En fin krokodille engel med vinger har gaia lavet i modellervoks ....


Falke ville gerne spise lidt af modellervoksen ...




Vi blev kaldt ned til lystbådehavnen af ældstedatteren. Mødested ved iskiosken ....  Noah har endelig smidt støttehjulene, så det blev fejret med is ....


Oliver er vild med at stå på skateboard .... Her er han midt i et hop .....

Ups, pas nu på  ......

Sådan ....... Skaterdrengen Oliver i aktion .....

2 kommentarer:

  1. Det ser godt nok ud til, I rigtig har hygget jer i dag!
    Dejligt med sådanne skønne børnebørn!

    SvarSlet
  2. Skønt Mette, du forstår at hygge igennem hver dag ! Og suk hvor var min dag lang.....sygt barn er ikke sjovt...og så at skulle undvære syselskab....det var hårdt *smil* Men vi ses i morgen !

    SvarSlet