søndag den 11. marts 2012

Raket, buket, stof fra Qatar og en dejlig weekend ....

Igen har vi haft en begivenhedsrig weekend og denne her har vi været hjemme begge to, John dog meget på kontoret, forberedelser til kommende Hovedbestyrelsesmøde .....



Disse stoffer har min datter købt til mig i Qatar, hvor hun er på familiebesøg med sin kæreste og børnene ......



Denne her skønne ting til at skrabe støvlesnavs af med, kom jeg til at købe på en tur til Langeskov .....

John ville gerne have jeg syede disse dækservietter, han har selv designet dem .....

Fredag aften bød på Tommy Kenter i Svendborg Teater. Jeg var sammen med 5 skønne piger fra et af mine netværk..... Vi havde en lystig aften med masser af grin og som altid startede vi med en let middag .....

Lørdag aften fik vi gæster til ost og italiensk tapas, her er bordet dog kun halvt dækket op med lækkerier ....

Denne lækre Tapas for to, fik jeg at en sød veninde. Jeg havde syet et slumretæppe til hendes datter ....

Tulipaner til fruen .....

Raket til manden ......






















Søndag formiddag var jeg på gåtur i skoven ved Valdemar slot på Tåsinge...
En glad Anne-Mette og Else med Charlotte i baggrunden .....






Charlotte læser om Skovens myter og sagn eller var det mon sandt ?
 Et lille hvil inden vi gik hjemad igen ......
En af naturens små finurligheder .........

1 kommentar:

  1. Sikke nogle skønne stoffer. :) Hvad skal du mon lave af dem ?
    Ha´en god uge.
    Knus, Kirsten

    SvarSlet