tirsdag den 4. november 2014

Siden sidst ...

 

Falke var ikke helt frisk og skulle passes, men Gaia benyttede sig også af en ekstra omsorgsdag ....

 John (ikke ham på billedet) har været til Amnesty landsmøde i Bergen i Norge.
Med sig hjem havde han denne her dejlige trold ...
 

Gaia havde lavet en fin tegning til os ....
 Falke havde været rigtig omhyggelig og lavet denne flotte tegning. Det er første gang jeg har set han har tegnet noget der ligner ..
 Denne lækre duftevand havde John med hjem til mig fra Norge ...
 Lidt mere fra Norge ....
 Disse søde nisser kunne han ikke stå for ...
... og denne facetslebne sten til mig ...
 Ikke at forglemme Toblerone ... Uhmmmm
 En stofbutik fandt han også ....
 Den anden side af det forrige billed ..... En kalender ...
 Røde/hvide stoffer går man aldrig fejl af.
 Nyheder fra Norge ...
 Lidt juleri ....
 Imens John hyggede i regnen i Bergen, syede jeg med nogle piger... Det blev til de 4 halloween tasker til Gaia og Falke, der skulle holde fest med et par venner ...
 En af pigerne havde lidt stoffer med og lidt måtte jeg jo hjælpe hende af med ...
 nååå ja, det blev til lidt mere ... men det var også rimelig billigt ...
 Jeg har også haft tid til at sy en kjole til Gaia ...
 Så blev vi inviteret til hjemmelavet pizza hos Gaia og Falke. Der er ingen tvivl om at Gaia er glad for hendes John ..
 Falke står ikke tilbage ...
 Maratonsypigerne har hygget i dag... Lone ville gerne ha hjælp til at få en kjole færdig ...

Så fik hun sat ærmerne på og nu skal der lige en oplægning til. Hun lånte Gittes coverlocker, så nu skal hun hjem og plage Svend ....

1 kommentar:

  1. Du er super heldig med den dejlige mand du har :)
    Sikke flittig du er
    Tusinde tak for en hyggelig dag.
    Knus og hils

    SvarSlet