lørdag den 8. november 2014

Gaver i lange baner og dejlige gæster ..

 

Så kom den længe ventet pakke fra min gode strikkeven Lone ......
 
 Pakkens indhold. Fuglejakken fra Christel Seifarth.
For 3-4 år siden købte jeg strikkekit på Fanø, men fik kun strikket 10 - 12 pinde. Men så kom min redningskvinde Lone og ville gerne strikke den for mig... Den er så lækker og jeg er Lone dybt taknemmelig ...
 
 
 
 
Denne fine trøje havde Lone sendt med til Gaia og den blev hun meget glad for og her vinker hun tak til Lone ...
 
 
 
 Efterfølgende har jeg fået knækket koden og har strikket et par Christel og Ruth Sørensen sjaler ...
Denne lækre trøje har jeg strikket til min ældste. Det er Lana Grossa garn, varmt og blødt ...
 Min ældste datter har været på familieferie i Qatar og har haft stoffer med hjem til mig ...



 Stofferne vil jeg bruge til kjoler blandt andet ....
 

Dette smukke og meget lækre silketørklæde havde de også med hjem til mig .. 
 Pinjekerner er som man ved temmelig dyre herhjemme, men ikke i Qatar, så her er 3 kilo pakket og lagt i fryseren. der er til 40 stenalderbrød .... Uhmmmmm lækkert.
 
Føler mig meget privilegeret at have børn og svigerbørn der bare vil os det bedste og tænker på os ...
Pinjekerne pose ...
 
 Johns gode Amnesty ven og kollega og også min gode ven har givet mig denne USB, mon ikke det er John der var bange for at miste sin .... Jeg har været ude efter den længe, men nu kan han ha den i fred ..
 Har været hos Morten Kyndbøl i Odense og sy med Jane som underviser.
Det er mit første forsøg på en julestjerne ...
 Jane viser den frem og Kirsten kigger på ...
 


 Jonna er vi så heldige at have på holdet og til dagens kursus havde hun lavet ris a la mande og selvfølgelig havde hun en mandelgave med.
Morten gav også en gave, så det endte med at den der fik mandlen valgte gaven og den der sad til højre fik også en gave....
Lucky me .... jeg sad til højre ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagens hold.. 
 
 
Min mandelgave sidegevinst ... En FQ og en blondelynlås med skydere på ...
Stoffet er ikke gengivet så godt i farverne her, men det bliver i hvert fald det nye kælestof ..
Så fik jeg også lavet en lille stjerne ...
 
En dag John og jeg var i Stof 200 for at handle mødte vi Lise, der så gerne ville have lavet denne taske og inden vi havde set os om, havde Lise købt stof og hvad der skulle bruges og jeg fik det med hjem ....
 

 Lises søn hedder eller bliver kaldt Bjørn... Heldigvis skulle jeg på kursus og brugte så noget af tiden på tasken her ...


Vi havde den ældste datter og svigersøn til middag, skulle lige høre om ferien til Qatar. Men vi er åbenbart meget kedelige, for da Rikwin havde hentet Noah faldt de begge to i søvn ...
 

 

                                                 Nå, men denne her selfie lykkedes det mig ikke at vende rigtig... Det er den yngste datter, der er på besøg med sin gode veninde Annette .... Igen en hyggelig aften ......
 

1 kommentar:

  1. Du er godt nok hurtig. Skønt kursus med Jane, som altid.
    Vi ses lige om lidt
    Knus

    SvarSlet