lørdag den 1. september 2012

Tapas, rødvin og patchwork .....

Jeg er med i et netværk hvor vi har et undernetværk der holder tapas og rødvins aftener. Fredag var det så Kristina der stod for tur...
Hun er en sand tryllekunstner i køkkenet. Vi fyldt os med den ene lækre ret efter den anden, et sandt osteeldorado ....

Ja det er sandelig ikke køkkenets størrelse det kommer an på... (i dette tilfælde) ..... Kristina er igang med tryllerierne...

Imens Kristina tryller i køkkenet, sidder vi og hygger i stuen. Selfølgelig med hjemmelavede snacks og dip ....

Et "lille" udpluk af lækkerierne ....

Kristina er her igang med at præsenterer de mange forskellige retter ....

Et lille udpluk af hvad jeg smagte... Jeg tror aldrig jeg har været så modig med hensyn til at smage forskellige oste ...

Endnu et par af de forskellige småretter ...

Her er ikke mindre end en himmelsk mundfuld.... Fennilke kompot ..... Af denne lækre kompot kan man kun lave for lidt, den var så lækker, så man undres over det ....

Charlotte faldbyder lækkerier ....

Selv ostekagen smagte selvfølgelig også guddommeligt, med ymer, blåbær, chokolade og mange andre gode sager ....
En skøn aften i dejlige quinders selskab .....
Tak til Kristina for en aften uden lige ....
 
Lørdag morgen skulle jeg tidligt op igen... Morgenbadningen med Anne-Mette måtte jeg springe over, da jeg blev hentet klokken 8....

I dag var det Frida der var værtinde. Vi var 14 patchworkere der kom og nød godt af Fridas gæstfrihed ....
 Her er de kufferter med smukke stoffer som "Den lille lade" og "Butik Kastanja" stiller til rådighed, så vi ikke skal løbe tør for stoffer midt i det hele ....
"Min" arbejdsplads for nogle timer ....

Her i kælderen sidder der piger og syr. I køkkenet og i stuen sidder der også nogen og snakker imens de syr ...
 

Stemningen er meget dejlig hernede i kælderen ... Det er Frida yderst til højre bagved Ingse ....

I dag blev der lavet mange punge... jeg fik grovklippet en Karoline ko og tegnet en Quilte Diva op .....

Der er så mange stoffer at vælge imellem at de ind imellem godt kan være svært at vælge .....
 
Igen en dejlig dag, der sluttede af med at manden min, inviterede mig i byen på middag. Det blev Café Citronen, der fik den glæde at servicerer os, hvilket begge parter var yderst tilfreds med .....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar