torsdag den 30. august 2012

Strikkepigernes klub .....

Vi er 5 piger der mødes hver torsdag. Vi spiser morgenmad, strikker og ordner verdenssituationen. Vi griner sammen, vi kan græder sammen og selvom vi  er så forskellige har vi det alligevel så godt sammen ... I dag har vi haft glæden af at have Annette fra Egense i Nordjylland i vores midte. Annette er Monnas søster og på besøg hernede  ...
 

Monna og Kirsten kigger noget skeptisk på Anne-Mette. Hun siger sikkert noget sludder :-)
 

5 dejlige piger som jeg er så heldig og glad for at have i mit liv .....

Monna prøver her at forklare Anne-Mette hvordan man tager ind når man hækler ... Annette ser til imens hun strikker på en poncho til barnebarnet ...

Lene strikker igen noget smadderflot.... Hun blev ringet op og skal til jobsamtalei næste uge, så nu krydser vi finger for at de er så kloge at ansætte hende. Ellers er det synd for firmaet, de ved ikke hvilke gæv pige de går glip af ....

Så får Anne-Mette det vist ind med skeer. Monna viser og fortæller hvordan tingene skal gøres ....

Jeg fik ikke strikket i dag, men tilgængæld fik jeg syet nye knapper i Tinas ridejakke. Hun havde tabt en knap og da det er specialknapper, er de ikke lige til at få fat i, så jeg havde tilfældigvis nogen der kunne bruges ....

Her er så et nærbilled af en af de isyede knapper, den passer vist godt til en ridejakke ...
 
Monna, Lene, Anne-Mette, Kirsten og Annette i skal have tak for en dejlig dag. Den vil jeg gemme i mit hjerte. I er guld værd for mig og vi for hinanden .... (håber jeg) .....

1 kommentar:

  1. Mette du behøver ikke "håbe" Klar Ja - og guld værd for mig !

    SvarSlet