fredag den 11. maj 2018

Bare en helt almindelig fredag .... eller ...

Denne dejlige bog glæder jeg mig til at give videre til Gaia Love.... Jeg fik den af Josefine Ottesen bare for at sy lidt....
 


 Denne bog fik jeg også, den er til Maria Victoria.. Tænk så dejlige gaver for at lave noget man kan lide.... Lucky me

Min ældste datter har rideudstyrsbutik og i dag holdt de indvielse af nye lokaler. En meget bedre placering 25 meter fra den gamle butik.    Her er holdet der servicerede alle de mennesker der kom og så til

Sand Art lavet af Gaia.
Det lune sommeragtige vejr bød på en strandtur. 
Vi kan jo ikke tage på stranden uden at bage pandekager der.
Det er så hyggeligt. 
 

Trangriaen bliver flittigt brugt fra tidligt forår til sent efterår.
Ingen årstid er for kold til pandekager...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I dag var det Gaia og Falke der var med på stranden.
Her bliver der spist pandekager, inden de hopper i vandet igen ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar