lørdag den 4. juli 2015

Så blev cameraet tømt ...

 Sus ville gerne om jeg ville sy nogle sommerkjoler til Gaia. Her er en af de første ...
 Denne her model har jeg syet 4 - 5 af. Den er lidt "bøvlet" men samtidig dejlig at lave ...
 Den har jeg lavet til en af Falkes skolekammerater som fødselsdagsgave ...
 Udsigten fra Gaias skole, til Tåsinge og Bregninge kirke, som er "vores" kirke ...
 Gaia skulle spille havfrue til Peter Pan skuespil på skolen, så jeg syede denne dragt til hende ...
 Sct. Hans aften ville vi gerne nyde, bare os 2 helt alene hjemme, med god mad og lidt god vin.
Selvfølgelig sørgede John for bål på bålpladsen .
 Så er en temmelig nervøs havfrue på plads og havde proklameret at hun ikke ville sige noget!
 Mor Sus havde flettet "tang" ind i håret på havfruen ...
 En tur til Århus har vi også været og her er vi ude ved Marselisborg strand (eller hvad den hedder) og nyde Sculpture by sea, som er noget Aros har lavet ...
 
Her er Noah inde i noget der kunne være et syretrip (forestiller jeg mig).
 Singleskrald!!!!

 Ja selv de små fisk bliver overvåget ...
 Jeg tvang hende i vandet ...
 Min ældste datter og hendes elskede og Bibi i snor ...


 Vi havde købt trampolin til Maria i fødselsdagsgave ....
Jacob og Oliver samlede den og her kommer den på plads ...
 Det var en succes .....
 Maria Victoria 2 år, flankeret af mor og far ...
 Min elskede Oliver ...
 Marias ven Laurits ser til imens hun pakker gaven fra ham op ...
 En fin fjernstyret Mercedes var gaven fra mor og far ...

 Men fars gamle amerikanerbil er nu ikke så ringe ...

Maratonsypigerne i aktion. En super dejlig og rigtig hyggelig dag hos Annelise...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar