tirsdag den 20. januar 2015

Kursus med Pfaff ... Hyggesyning i hulen ....

 Som nybagt Pfaff Sensation Pro ejer blev jeg tilbudt et kursus på Fjeldsted Skovkro af Pfaff Danmark ....
Formålet var at lærer de mange ting min maskine kan og det skal jeg lige love for jeg gjorde ...
 En af de mange muligheder ....
 En flot taske, et mønster jeg ønsker mig ...
 En af Husquarna pigerne havde lavet sådan et cover til sin maskine ...
Det var både et Pfaff hold og et Husquarna hold, dog i hvert sit lokale ...
 En lækker middag med alt hvad hjertet kan begære ...
 Marie leget manequin, der er lidt ridder over hende ...
 Så får vi demonstreret et filteprogram til Pfaff, det var spændende ...
Her er maskinen i gang, fra vrangsiden ...

 Sådan kommer det til at se ud på forsiden ...
 På vlies kan man lave sådan et smukt blad ...
 Maries over lækre nederdel. Den var jeg meget vild med ...
 Aase ville gerne have sådan en fin kjole ....
Kjolen er lavet på en Husquarna, så det er bare med at komme i gang Aase ...
 Mit fine værelse ....
 Præsisionssyning ... 2 halvdele skal støde sammen uden det kan ses hvor, forinden er broderirammen vendt ...
 "Vores" Dorte med en fin shopper ...
Den laver vi på sommerkurset ...
 Hjemme igen, og her havde Anne Mette virkelig savnet mig (tror jeg) og vi hyggesyede hele søndagen ...
Her laver Anne Mette en Hanne ....
 Mandag kom Michelle og skulle lige have lidt vejledning i at komme i gang med sin broderimaskine ...
Trods lidt startvanskeligheder lykkedes det at få syet Ninja Turtle ...
 Jeg ville prøve at lave lidt bordpynt til Falkes fødselsdag. Han fylder 5 år på fredag ...
 Min "chef designer" Helle har bedt mig om at testsy nogle grydelapper og det gør jeg med glæde ...
 Tirsdag kom Michelle igen og fik syet endnu en Ninja Turtle ....
 Jeg har syet denne strikketaske, den kommer nok på lageret, hvis ingen lige melder sig som køber ...
 Falkes bordpynt ...
 En lille ridder ....
En drage som ridderen kan kæmpe imod .....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar