lørdag den 22. marts 2014

Kreativiteter og gæstebud ....

 Denne her hætte er en bestilling.
Det er til en køkkenmaskine og den skal til Nuuk .....
Der er plastic yderst, da køkkenet ikke er så stort er det rart at den kan tørres af ...
 Lidt til den lange næse .... Lommelet etui ...
 Til en lang næse i Nuuk ......
 Til en sand dyreven ....
 Til et dejligt par, der forstår at opdrage hunde. Har en lækker stor en af slagsen ....
 
Vi var jo på bogudsalg for et stykke tid siden og der deltog vi i en landsdækkende konkurrence, om at vinde en iPad mini .... Ja, den vandt vi så .....
 
 Hygge med 3 af børnebørnene (+ John) med hjemmelavede isvafler.
Og det var så mange de kunne spise, men det var nu kun 2 hver ...
 Så har vi haft besøg af Charlotte, som også arbejder for Amnesty International ...
Hun er ved at skrive en bog om ledere og i den forbindelse var hun i fængslet i Nyborg og havde lige overskud til en tur ned til os ...
 Lækre vært og værtindegaver havde hun med ...
 Apertif .... Den glæder vi os til at tage hul på ...
Lakridsen og chokolademandlerne med chili er for længst væk ...
 

 

 2 Amnesty folk ....
 Til keramik har jeg støbt denne hest...
Tænker at min datter skal ha den til hestestalden, hvis hun vil ha den ...
 ... og det er ikke kun fordi hun kom med denne fine lysestage ...
 Sidste weekend var Anne Mette og jeg på messe i Middelfart.
Her prøvede vi at hakke og det mønster det giver kan jeg rigtig godt lide, så nu er jeg i gang med at hakke nogle hjemmesko to go ...
 Mønstret tæt på ...
Denne her strikketaske er bestillingsarbejde.
Jeg er glad for denne model og har efterhånden lavet en del, så det er nok ikke den sidste jeg har lavet ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar