tirsdag den 21. januar 2014

My love one ... Some of them .....

 Jeg har lavet disse terninger til Maria.
John kom en rasle i den største, vi ville være søde og ikke komme dem i dem alle ...
 John og Maria nusser ....
 Min elskede søn Jacob med sin dejlige datter
Maria Victoria ...
 Gaia har været på besøg på mit værelse og vi fik syet, strøget og udvalgt stoffer til "en dyne" til Maria Victoria.
Har overvejet om Gaia snart skal til at begynde at sy selv på min ekstra maskine ...
 Bente fra "En Bente ting" har foræret mig disse stoffer. Det er til et slumretæppe, som jeg er i gang med ...
 Disse kom jeg til at købe, men de var nu også så billige at det var dumt at lade være ...
 Falke har fødselsdag om et par dage og John har lavet ham en arbejdsplads i fødselsdagsgave ...
Her er Philip og John ved at transporterer "gulvet" op fra kælderen ...
 Pu ha det er hårdt for en filosof at køre med en sækkevogn ...
 John kommer med høvlbænken ....
 Godt Sus har store vinduer, der kan åbnes helt op ....
 Skamlen var klar, så John kan komme ned på arbejdsværelset ....
 Så .... det var lidt af Falkes gave ....
Hans egen arbejdsplads ...

Jeg havde lavet en lille lommelette til Klenex til Sus, men Gaia havde taget den, så jeg måtte lige lave nogen til de 4 små ... Så må Noah vælge stof, hvis han også gerne vil ha sådan en ...
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar