onsdag den 1. januar 2014

Julegaver og Nytårsaften 2013/2014

 Jeg fik denne her i julegave, den er lidt for stor til det jeg ville bruge den til, så jeg fik den byttet og jeg er meget glad for de boxe ...
 Sorte sokker i julegave også, er en joke mellem min ældste datter og jeg ....
 Thomas og Midori havde fundet denne til mig i Tokyo, den glæder jeg mig til at lave noget fra ....
 Ballast fra syboxen. Den ville havde været for nem at gætte uden.
Sjov tanke, snydt blev jeg i hvert fald ...
 Det var hvad jeg fik byttet den store box + skillerummene til ...
 Denne her bog er jeg også meget glad for, den vil helt sikkert blive flittigt brugt ...
 En meget meget sød pige har lavet denne her lille taske til mig. Den er jeg meget glad for, jeg er jo Stephen King fan. Den er flettet af siderne fra bogen: Begærets butik ...
 Denne her fik jeg af min dejlige mand. Men det er ikke lige min stil, så vi har været hos Guldsmed Lauritsen og fundet et George Jensen armbånd i stedet. Det skulle dog skaffes hjem først ...
 Denne her olie til håret har jeg også fået af min dejlige mand.
Jeg har brugt den slags i flere år og er meget glad for den ....
 Midoris mor havde givet Midori de 5 næste stykker stof med til mig. Moderen syr også patchwork, så mon ikke det er fra lageret ...




 Hanne har været og sy hos mig og hun lærte mig at lave denne her taske/toiletpung ....
Stoffet er kælestof, som jeg virkelig satsede og er meget glad for jeg gjorde det ....
 Nu vil jeg til at bruge nogle af mine kælestoffer. Dem har jeg ellers gemt og bare taget frem, men det er faktisk dejligt at få lavet noget af dem ....
 Jeg er så vild med dette her stof også, det er rigtig retro, tror min mormor har haft noget lignende da jeg var barn ....
 Jeg er jo ikke nogen ørn til at strikke og havde lavet en gruelig fejl i mit store sjal. Så i stedet for at skulle strikke ca. 2000 masker baglæns, forhørte jeg mig på en Facebook strikkeside og Rita her, blev min frelsende engel ....
 Uhm ..... Hanne kom med en ny forsyning af pebernødder.
Hun havde holdt jul på Sjælland og været en tur i IRMA ....
 Sus havde for lang tid siden valgt noget stof til en lille pung. Der var noget tilbage og det brugte jeg til denne her, som hun blev meget glad for ...
 Falke er vild med zebra, og ham har jeg lavet denne her til ...
 Lige en lille ting til Klenex ...
 Havde lige dette hestestof liggende og det blev til en taske til Gaia, der den 1. januar fylder 5 år ....
 Denne her er lavet til lageret. Synes stoffet er så sødt. Købt på en tur til Fanø ....
 Nytårsaften holdt vi hjemme. Jeg har været halvsløj hele julen, med hovedpine, ondt i halsen og en irriterende hoste og nu også smittet John. Så derfor ville vi gerne være hjemme og holde en stille og rolig nytårsaften ....
Sus og Philip var alene, så de kom til spisning og aftenhygge ...
 Vores gæster .....
 John i gang med at kreerer tournedos ....
 Køkkenholdet .....
 Fanget med bordbombefyld i luften ....
 Ved 23.40 tiden, gik vi op på Svendborgsundbroen, derfra skålede vi det nye år ind og så det fantastiske fyrværkeri over vores dejlige by ...
En af strandvillaerne havde det store skyts fremme ....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rigtig godt nytår ønsker jeg for dig og dine og tak fordi du gad at kigge med ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar