lørdag den 14. december 2013

Siden sidst ...

 Mormordag og julekort skrives. Falke, Gaia og Noah skriver indtil interessen mistes, men vi fik sendt nogen afsted ...
 Jeg var så heldig at vinde denne Disney kuffert her ......
Så nu mangler jeg bare et rejsemål ....

 

 De Gamle Gimper holdt julefrokost hos Kirsten i Ørbæk. Her er Dorte grinende ved at flette et julehjerte ...
 Inge (i baggrunden) og Dorte er ved at gå til af grin .... Jeg tror de var lidt frække ...
 Elsebeth med min nisse. Her troede hun dog det skulle være en der flyttede hjem til hende ....
Ud og køre med Gaia og Falke. Jodlesangen (fra Min Søsters Børn) kører på iPhonen igen og igen og der skråles med efter bedste evne ...
 
 Krea pigerne holder julefrokost hjemme hos mig ...
 Vi plejer at more os kosteligt og denne gang er ingen undtagelse, hvilke kan ses tydeligt på Bine ...
 Ved ikke lige hvad Anne-Mette og Lene har gang i ...
 Hmmmm .....
 En sød pige var alene og syg og jeg lavede denne lille pung/etui til Klenex, til hende ... Med katte selvfølgelig, da hun lige er blevet "mor" til 2 katte ....
 Denne her har jeg lavet til min mor i julegave .. Den grønne farve er lidt fesen her, den røde også. Det er en tærtefutter (grydelap til tærtefad) ....
 En travl tid har det været .......
Mandag kom Hanne og syede ....
 En værtindegave til min garnpuscher, hvor jeg var til juleafslutning tirsdag aften ...
 Birthe var og sy tirsdag for- og eftermiddag ... Her er hun i gang med et juletræstæppe ...
 Onsdag skulle der hentes juletræ. Det skulle helst hentes inden vi skulle skifte bil ...
Her er Gaia og falke lidt uenige om hvordan træet skal holdes ... og det stikker fælt...
 Philip, Gaia og Falke med deres valg af juletræ ...
 Falke i pirat outfit ...
Sidst på eftermiddagen kom Stine og syede til ud på aftenen, ingen billede desværre ...
 Torsdag var det skiftedag. En tro følgesvend i 18½ år bliver brutalt skiftet ud med en ny og smart model.
Dog ikke uden problemer. John skulle til Amnesty møde i København og havde valgt at tage Toyotaen til Nyborg for at kunne være hurtigere hjemme om eftermiddagen. Men Toyotaen giver ikke så let op, så 10 km uden for Svendborg vælger hun at punkterer, så den sidste dag vi har den skal Falck tilkaldes for første gang ... John måtte forsinket tage bussen og en Falck mand var så sød at hente mig og køre mig ud til bilen, efter han havde skiftet dæk ...
 Med denne "fine" gave fra autofirmaet, er det ikke vores skyld hvis de går fallit ...
 Hvad mon de finder dernede under den lille fine røde bil ....
 Efter en lille prøvetur huskede jeg dette foto ...
 Velkommen hjem du lille fine røde bil ...
Det var torsdagen der gik med bil"pjat" ...
 Fredag tog vi til Århus ...
Her står vi og beundre Jacobs nye 40 år gamle amerikanerbil, vist nok en Doge ...
Den skulle gerne blive bil engang ...
Da den lille familie ikke er hjemme i julen, havde vi gaver med til dem.
Her er det gaven fra Oldemor til Maria, en fin rød trøje og hue ....
 
Lørdag aften tilbragte vi i skønt selskab af gode, rigtig gode venner ....
 
En næsten almindelig uge, med alle dagene fyldt af det vi holder mest af.
Weekenden er jeg på keramik kursus, hvor mine 3 konger skal glaseres og rakubrændes.
John har lige et møde i Odense søndag også ...
 
Mandag tager vi hul på en dejlig kreativ uge ......
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar