tirsdag den 26. november 2013

Ingen sammenhæng .....

 De Gamle Gimper mødtes en aften på Fyns Væddeløbsbane. En hyggelig aften, med tapas, grin og spil .....
 Min første kupon, ja jeg spiller ikke formuen væk, men jeg vandt stort set i hvert løb, ikke meget men det gik den rigtige vej ...
 Der var opvisning med ponyér .....
 Nogle af Gimperne ....
 Anne-Mette var med på visit .... Anne-Mette og jeg havde den fornøjelse af møde Bruno, som gav os gode tips ...
 En fin hest i plastic kunne samle 5 dejlige piger .... Lillian var kørt lidt før, hun var forkølet og havde klaret det meget fint ...
 Gaia og Falke går til dans og jeg havde fornøjelsen at følge dem derop i Borgerforeningen hvor dansen afvikles ...
 Falke var svær at fange, der skulle kruttes meget af ...
 Så er dansen startet og de følger rigtig godt med ...
 De hygger sig med danseriet ...
 Hjemme igen var det tid til en hyggeaften med Oliver som overnatter hos os. Noah sover også hos os i nat, men han er gået omkuld ...
Her er hun så ....
Vores nye bil, som vi får om små 14 dage. En Kia Rio i rød og ikke som her orange ....
Den 18 ½ år gamle Toyota Carina, har nogle rustpletter på skærmkanter og ved dørene, så efter 382.000 km. med John som eneejer, skifter den nu garage ....
Vi har været langt omkring i søgning på bil og er overbevist om at denne her er den rigtige ....
Købet har så absolut ikke nogen sammenhæng med mit besøg på travbanen ... desværre ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar