tirsdag den 8. januar 2013

1. dag, Sygepasser og meget andet godt




Falke bliver snart 3 år og er startet i børnehave. Han er det 3. af vores børnebørn i samme Rudolf Steiner børnehave.... Desværrer blev han syg på sin første børnehavedag. Gaia var hos os, hende havde jeg hentet tidligere på dagen ...

John er også syg og da Gaia opdagede hendes John lå i sengen, hentede hun en sut og så puttede hun hos sin John. Her ligger de og sover imens John holder i hånd ...

Falke var hos os imens Sus fik handlet og kom på apoteket, for nu er det som om hele den lille familie er ved at blive syge ...

Denne giraf skulle havde været på et vægtæppe, men den faldt lidt ved siden af, e pude som Falke står med ....



 
Puden er så stor så man kan sidde på den og bruge den som ryglæn samtidig ...
Falke er lidt frisk ind imellem og så skal der leges med John ...

Birthe og jeg prøver at komme til at sy en gang om ugen og det er i dag .... Birthe er igang med krusbrikker ...
 

Hanne, min gode veninde, har forstørrret et billed af en hest for mig og hesten her er forklædt som en zebra ...
Hestestofferne her er "left over" fra et tæppe jeg lavede forrige år til en 18 års fødselsdag......... Gaia er vild med heste, så jeg prøved at udrydde noget af stoffet, med denne her "klud" ...
 
 

Den lille Lade har mønstret på denne Klipfiskepung. Den er til vådservietter, altid rart at ha lige ved hånden, når børnebørnene er med i byen og John giver is ...

Her er den fra siden af ...
Jeg nåede også at få syet toppen til 6 dækservietter til min ældste datter, men manglede bagsidestof til dem....
Jeg fik også fundet stof frem til lørdagens kursus i "Not so giant Dahlia" i Stofgåsen..
Hvis nogen skulle være interesseret er der et par ledige pladser ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar