mandag den 17. december 2012

Hygge i min hule ....

Hanne kom på besøg og vi havde nogle meget hyggelige timer i min hule.... Vi nåede endda at bestille billetter hos DSB til vores quiltecruice i januar. 2 personer med pladsbillet til under 600 kr retur... Det er ikke dyrt når man har mulighed for at bestille i så god tid ...
 

Inden Hanne skulle hjem, gik hun helt amok i sumba dans. Et nummer i radioen udløste dansen ...
 

Så var hun slet ikke til at stoppe, hun blev ved og ved. Stoppede kun, da jeg truede med at optage det på video og lægge det her på bloggen ...

En lille brødbakkeserviet med julenisser. denser lidt skæv ud, men det er den faktisk ikke ......... ret meget

Denne blog vist Hanne mig og den er nem at lave. Hanne overvejede at lave et tæppe til børnehjemsbørn i  Grønland. Det blev jeg meget glad for, jeg laver selv tæpper til børnene deroppe ......

Jeg fik lavet et etui/taske til mine rundpinde nr. 5

.... og en til rundpinde nr. 3...... Til pinde nr. 4 har jeg lavet en forleden dag. Nu skal der fabrikeres nogle til de halve numre og en er godt på vej ....

1 kommentar:

  1. Smart ide med de runde poser til de runde strikkepinde og jeg må sige, dit stof passer perfekt.
    syhilsner Esther og Glædelig jul til dig og dine

    SvarSlet