fredag den 30. november 2012

Et udpluk fra mit skønne liv

Mormordagen i onsdags sluttede med at Tina kom med æbleskiver. Gaia er her ved at slikke tallerknen ren for flourmelis ....

John fortæller vist en historie fra de varme lande, for at fjerne focus fra hans enorme forbrug af solbærmarmelade på æbleskiverne ....

Tina fortæller om STOOOORE julegaver man måske kan være heldig at gøre sig fortjent til. Ved ikke helt om Noah tror på det mere ...

Så har Gaia luret Noah kunsten efter. Nu blir der sat ringe om de ting man ønsker sig .... Godt vi har gemt legetøjskataloger fra de sidste 3 eller 4 år ....

Så var der bedsteforældredag i 0 A. Noah og jeg havde et par gode og produktive timer..... Vi skulle lave julepynt til klasseværelset ... John er til HB møde i Amnesty International og kunne ikke være med.... Hvilket også betød at jeg ikke kom i vandet i morges...

Alexandra og bedstevennen klipper og klistre også ...

Det er om at holde tungen lige i munden, når man skal klistre glimmerting på sølvhjertet ...

Noahs fine sølvhjerte ....

Storebror Oliver kom lige og sagde hej. Han havde en stor snebold, der var vist en der skulle sules ....

Til aften var det tid til at få tændt byens juletræ. Vi har folk til det og Gaia står og kigger efter nisserne der er på vej... Noah var ikke med, da hans faster kom på surpricebesøg fra Qatar .... Oliver var med her, men gik med sine venner i byen og sover hos mig i nat ...

Falke var ikke helt tryg ved de nisser der kom spillende imod ham og han havde et fast greb i mors hånd... En hyggelig eftermiddag med sang, juletræ og godteposer til alle de fremmødte børn ... Næsten som i gamle dage ...

Hjemme igen, ventende på Oliver kommer, har jeg fået syet denne kursustaske færdig. Til mine igangværende syprojekter har jeg nogle IKEA plastkasser, og i tasken her kan der være 2 styk + den "værktøjskurv" jeg altid har med når jeg er ude og sy ... Jeg har syet den af rester fra et slumretæppe, jeg har lavet til bonussønnen. Stofferne er alle Japansk inspireret ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar