fredag den 21. september 2012

Kreative dage ....

Anne-Mette og jeg morgenbader stadigvæk. Nu tror jeg vi er på de sejes hold, vandet er meget koldt, men vist nok helt oppe på 13 grader alligevel ... Her er Anne-Mette på vej ud af badebroen ....

Torsdage er vi nogle piger der mødes og hyggestrikker. Vi mødes til morgenmad og fortsætter til midt på eftermiddagen. Rigtig hyggeligt er det, især når Lene går i Frellesens chokolade og køber flødeboller ...

Min badenymfe der hækler og Lene der fortæller historier. Nej Lene er faktisk ved at strikke pulsvarmere til hjemløse ....

Om fredagen er jeg til keramik. Denne her dame er jeg ikke mester for, den overstiger så langt mine evner. Det er Grethe der er mesteren ....

Ja den er noget ynkelig, mit forsøg på at lave en kande. Inspireret af Anne-Mette der har vundet en kande på mandens arbejde ....

Ham her han kan tilgængæld alt det med ler. Elo er 3. generations keramiker ....

Vel hjemme efter keramik kom Hanne for at sy. Her har hun fået svigermoderens taske på som hat. Hun skal altid ha sådanne ting på hovedet....

Her er den så næsten færdig, svigermoderens taske, den mangler dog hankene ....
Mit beskedne bidrag til aftenens udskejelser, en taske lavet af stoffer jeg havde med hjem fra Paris. Den er langt fra færdig. Mangler at få siderne gjort pæne og lavet hanke ...
 

2 kommentarer:

  1. Hej din seje badenymfe.! Den lille taske er da for sød, godt man kan forstørre ting her på "Ipadden " (må det vel hedde i flertal. . Hi ) smuk!

    SvarSlet
  2. Hold ud med morgenbadningen! Det vil blive bedre og bedre!
    Sød taske du har lavet af parisstofferne!
    Glæder mig til vi meget snart ses igen!
    Knus, Annelise

    SvarSlet