lørdag den 15. september 2012

Kreativiteter uden Blue Element i huset ....

Impulsindkøb må det være når det var andet vi kiggede efter... Men disse tre sjove tallerkner kunne vi ikke stå for og det var de sidste 3 de havde i butikken. Jeg vil gerne have tallerkner der hedder "Blue Element", jeg synes de er så smukke og er der noget vi mangler er det smukke tallerkner ... John er for så vidt enig, men prisen er noget pebret ...

Her er min morgenbade havfrues kreation, den stammer fra et malerkursus i sommer på Ærø .... Fik desværrer ikke taget et foto af billedet af en frø, det er sådan et godt maleri ...

Anne-Mette i sit evige dilemme, hendes garn filtre sig sammen ....

Så er jeg sammen med Birthe kommet en tur til Særslev. Her er vi i Gittes syværelse og meget optaget af juleting og hjælpeting ....

Damecigarkassen, som indeholder chokolader og dem smagte vi ...... Uhmmm siger jeg bare...

Gittes datter Kim kom lige et smut hjem, hun var sulten.... Her skal hun lige kigge på "pin up girls" på Gittes computer ....

Birthe, som åbenbart stadigvæk tror på julemanden, syr sokker til julegaverne ...

...... og Gitte hun kan sy uden at holde ... Hun er ved at broderer påklædningsdukker til børnebørnene ....

og hvis nogen spørger hvad jeg lavede, så syede jeg baglæns. Det er jeg da godt nok træt af, at det driller. Forkerte sting, så nu bliver begge tæpper syet i hånden, når jeg altså får pillet op her ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar