tirsdag den 4. september 2012

Grønland og gaveregn .....

Jeg har besluttet mig for at lave nogle puttetæpper til børn på Grønlanske børnehjem. Storstrømsquilterne har vist startet dette gode projekt. Her er så mit første tæppe, 77 blokke og 20 strimler, det skulle kunne blive til en top, sådan næsten da ......

Så kom posten sørne lige med en gave til mig, han er bare så sød den postmand...... som vist er en knallert kørende kvinde ...

Denne her havde han sørme også med, lucky me .....

Min arbejdsramte veninde Hanne kom efter arbejde og syede. I dag var det mandens slumretæppe der skulle blive færdigt.... Hanne gemmer sig bag tæppet, der er så stort at hun næsten ikke kunne få det fri fra gulvet ...

Mit gudbarn Cindy og hendes mor Birthe kom også lige forbi, kun for at give mig en gave..... 5 trykfødder.... Jeg føler mig så priviligeret at være omgivet af så mange dejlige mennesker, jeg har et rigt (på venner) liv ... TAK

Imellem gaveregnen, blev der også tid til at sy, her har jeg prøvet at sætte tæppet op, der mangler dog 2 rækker ....... Farver er meget dårligt gengivet. Bjælkerne er pink ....

Hanne er ved at skulle lave en toilettaske og det er ikke en af de lette, hun ligner næsten en der har opgivet, men hun fandt ud af det ......

2 kommentarer:

  1. Synes, det er en rigtig god og sød tanke(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min nye give away, hvor 3 heldige læsere hver får en smuk halskæde(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet
  2. 1000 tak fordi du deltager i min give away(:
    Kan desværre ikke se, du er blevet fast læser, som det kræver.
    Men det har med at drille engang imellem, så hvis du vil prøve at fjerne dig som læser og tilføje dig igen(:
    Plejer at virke(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet