mandag den 30. juli 2012

Regalo de cumpleaños eller fødselsdagsgave ....

Min dejlige lillesøster Lotte har sendt mig dette spanske patchworkblad, en forsinket fødselsdagsgave. Det er jeg meget meget glad for. Tænk på en ferie i Spanien tænker hun på sin søster .....

Der er fler ting i bladet, der skal prøves af ....

Nu er det kommet til det bedste hjørne på et slumretæppe, nemlig det sidste .......

 Her er det færdige tæppe til Jesper... Det er vandmotiver, fisk og delfiner der er på tæppet. Jesper er nemlig dykker. Det er hans mor der har bestilt det som inflyttergave til sønnen ....
 Lidt vand og delfiner fra tæppet .....
 Hu hej og syværelset er ryddet for kreative piger ... John kaldte: KAFFE .....
 Jeg har fået lov at tage billeder med Johns nye camera, det er en noget (meget) bedre kvalitet end mit lille Canon .....
 Ja her er jeg så, et af de mere vellignende billeder af mig... Man kan jo ikke klantre fotografen for motivets udseende ....
Så blev toppen færdig til den kombinerede fødselsdags- og jubilæumsgave ..... Nu går den urimelige jagt ind på bagsidestof .... Var lidt ude i at applikerer en stor rød fluesvamp på en sort baggrund... Ville gerne, men tror ikke jeg kan .... Der er svampemotiver på noget af det anvendte stof ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar