torsdag den 3. maj 2012

Gave til konfirmand og kreativ fødselsdagstorsdag

Så blev jeg færdig med tæppet til Bobby´s  konfirmation. Han ønskede sig noget Manchester outfit og sørme om et stort stykke stof med Manchester U er "lagervarer".
Jeg har fået en hel masse stykker stof fra Afrika og imellem dem var der et stykke med manchester U, så det er jo oplagt at lave det til en gave til konfirmanden....


Bagsidestoffet er Balistof, som jeg fandt hos Lone, der er vist lidt for meget modlys til at se det smukke stof ....


Kreative torsdagspiger .......

Så er det Bines tur til at lægge rammerne om vores torsdagshyggestrikkedag. Monna havde besøg af sin søster, så hun kom ikke... Lene har fødselsdag, derfor flag på bordet ....

Lene som har fødselsdag, gav vi 5 FQ i hendes ynglingsfarver (håber jeg).. Billedet faldt ikke i fødselarens smag, hun så nu så dejlig glad ud.... sååååå det blev slettet .....

Så er Lene igang med at sy knapper på sin trøje i "glade striber", en model jeg tilfældigvis også er igang med, bare i andre farver .....

Så har Anne-Mette igen igen hæklet galt, skiftede pindenummer midt i arbejdet og Lene ser lige hvor langt der skal trevles op ....

ARGGGGGGG.... nu fotograferer hun igen :-)

Kirsten i sofaen er igang med bedstemor firkanter i glade farver og Bine strikker ærmer om ....

Lene forbarmer sig over Anne-Mette og hjælper med at trevle op ....

... og de trevler op og op ......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar